WHITNEY PORT FOR BIKBOK

Nu på onsdag (?) släpps Whitneys nästa kollektion för Bikbok - och efter att ha sett The Hills känns det ju som att sommarkläder borde vara hennes grej (förra, och inte så starka, var väl mer höst/vinter). Men av vad jag sätt hittills kan jag inte säga att jag är så övertygad - antar att det finns fler bitar av kollektionen än vad som visats hittills här. Vad jag kan säga i alla fall är att jag tycker att hennes egna stil är mycket intressantare än hennes kollektioner för BikBok.

 

 

Och en, helt betydelselös, sak jag kom och tänka på var att dessa bilder ser ut att ha samma scensättning som H&M Conscious Collection våren 2011 hade (en av mina personliga favoriter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0