27 MARS

Rätt så underbar dag idag! Gick upp kl 6 (vilket i och för sig var alldeles för tidigt) - skulle vara jour för ett mässföretag jag jobbar lite sporadiskt för. Vid 7 fick jag, oväntat, reda på att jag skulle jobba (som garderobiär). Hoppade på nästa tåg, och så blev alltså en dag i Stockholm - jobbet var chill, solen sken och jag kunde sen, i flera timmer glida runt i butiker! Finns vääldigt mycket fint i butikerna nu, och en top och en klänning fick följa med hem, ska nog visa senare.

Dagens inspirationsbild däremot hittade jag precis på Knightcat. För det första är shortsen den mest perfekta, för det andra tycker jag att det är helrätt att köra på en monoton look, fint när färgerna går ihop!

 

knightcat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0