21-03-2012

Kanske tråkigt svensson av mig, men måste bara kommentera vädret - helt underbart fint idag, och slår helt klart snön för bara några dagar sen! Gjorde trädgårdsarbete idag, utan jacka och det blev till och med lite för varmt ett tag. Känns så bra.
Jag agerade även personal shopper åt/med min brorsa idag - riktigt roligt att för en gångs skull gå igenom killkläder! Kände mig helt lost, och tänkte nog mer på vad jag skulle vilja ha istället för vad min brorsa skulle passa i. Men resultatet blev nog bra! :) (Btw, hur kul vore det inte om jag faktist la upp en dagens outfit på honom, seriöst haha)
En sak jag fastnade för är denna t-shirt från JC Herr!

JC 199:-

 

Är lite förälskade i mixen av blått och rött på vitt, kommer sitta fint till ett par jeansshorts i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0