2012

Hallu hallu! Inte så bra uppdatering här.. :( Har dessutom, men inte så allvarsamt, tappat bort min kamera så jag kan inte bjuda på några egna bilder. Så jag tänkte bara göra en liten uppdatering för nu!
Jag har jobbat färdigt för stunden, börjar jobba igen den 21:a! Blir skönt med lite ledigt nu eftersom jag jobbade lite i jul, under mellandagarna och på nyår - hoppas förresten ert nyår var underbart, mitt var lyckat i alla fall :) Nu är jag sjukt taggad på 2012! Spännande att tänka på allt som kan hända under ett år :) Som planerna ser ut nu kommer jag jobba och plugga i vår, sen kan det hända lite vad som helst i sommar och höst! Men det blir nog jobb och plugg då också!

Något som jag alltid ser fram emot inför ett nytt år är det nya modet. Det har kommit in mycket nytt nu i kedjorna. Här är en favoritbild.

 

Från H&M. Vill bara ha hela outfiten. Punkt liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0