H&M CONSCIOUS COLLECTION

Åh, pallar inte. Har typ fem min över (behöver min skönhetssömn) och tänker att jag hinner blogga. Halvvägs igenom hänger sig datorn och helt plötsligt har ett inlägg tagit en halvtimme.

Iaf, det jag skrev ursprungligen;

Jag har bokat biljett nu till Summerburst i Götet i juni, och tror att det kommer bli såå underbart. Avicii, Calvin Harris, Adrian Lux, Axwell... - ni fattar.

Sen så ska jag på säljsutbildning imorgon. Det är i Stockholm, så jag tänker att det är ett ypperligt tillfälle att kolla in H&M conscious collection när jag slutar (tänker att utbudet borde vara som störst i hufvudstaden). Kollektionen släpps ju imorn, måste kollas in!

Favoriten (som tyvärr är för dyr);

 

Klänning nr 2, även om alla skapar ha-begär

 

 

H&M 1999:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0