STUDENTENS DAGAR

Studenten är ju så mycket mer än bara den där dagen då man i vit studentmössa slutar skolan - och så mycket roligare. Senaste dagarna har jag varit på två av tre av Rosendals skivor (kvar återstår bara våran!) och dem var fett roliga. På första var jag pocahontas och på andra en random collegeelev men jag har inte lyckats ta någon bild, det hade varit kul att visa!
Efter en kall kall tältnatt har jag nu blivit förskyld.. inte bra då nästa vecka ska bli awesome. På måndag är det Rosendagen, tis studentförberedelser med klassen, ons Slaget och våran skiva, tors & fre härliga chilldagar! Så nu får jag ta och se till att bli frisk och sen TAGGA!

(Weheartit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0