RANDOM

Under de senaste dagarna har jag gått i skolan, haft klass- och föreningsfoto, kollat på idol, ätit mina sista plopp från grönan, skrattat till Sagan om ringen parodier (bäst!), haft det bra helt enkelt.
Imorgon är det kulturnatten här i Uppsala, vet inte riktigt än vad jag ska gå på för saker, men kul ska det nog bli! Nu var det meningen att jag skulle visa bilder från förra årets kulturnatt, men kom på att jag har ju inga kvar, sen vår förra dator krascha XD Så.. istället får det bli en gammal outfit!

Tröja Topshop (vääldigt bekväm) // byxor Laredoute // skor Scorett


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snyggt!

2010-09-11 @ 16:42:24
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0