10-05-14

På onsdag har jag ett otroligt, enormt, sjukt stort prov. Heh. Så det blir en del plugg just nu. Hur töntigt det än låter har jag planerat vad jag ska göra efter provet:

- Tagga inför Slaget (fight mot Fyrisskolan) dag i skolan, så jag kanske hänger kvar en stund i skolan.
- Efter vill jag shoppa!! Kanske nått till skolavslutningen; eller menat att jag köper något lite mer speciellt, fint plagg :) Eller bara någon ring <3
- Jag ska köpa Ben&Jerrys! Bäst! :) Har inte bestämt smak men tror att det blir Phish food, har aldrig smakat den! Vilken är din favorit? Min är nog Strawberry Cheesecake eller Choclate fudge brownie :)


(gammal?) bild från Google



Kommentarer
Postat av: jenny

älskar B&J

2010-05-16 @ 10:35:03
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0