LONDON

London eye och shopping! :) Utsikten och utbudet var otroliga. ;) Köpte bla en stor svart ring och en svartvit långklänning (på bilden).

 

På torsdagen gick vi upp tidigt för lugnare shopping på Primark, helt packat på eftermiddagarna. Fast lugnt blir det nog aldrig ;) Köpte bla en rosa blus och ett par shorts. Sen gick vi på Madame Tussauds. Senare köpte jag min första Vogue, fattar inte varför jag inte gjort det förr!

 

Besökte portobello road market i Notting Hill och gjorde en sista shoppingrunda på oxford street. Kunde t.o.m gå till hotellet flera timmar innan stängningstid (:O), nöjd och belåten :)


Kommentarer
Postat av: alma

ååååh va kul det ser ut!!:D

dör lite på shortsen dina, för underbara måste jag säga!

2010-08-10 @ 22:49:01
URL: http://teresialma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0