Veckans lookbook

Jag kan ju inte glömma första "Veckans lookbook"! Höll nästan på att göra det ett tag :S

Man kan tänka sig att det inte är det smartaste att sätta veckans lookbook på måndagar, då har man ju inte kunnat välja bland veckans bilder, men se det istället som inspiration för den nyligen påbörjade veckan! Jag kommer nog ibland välja en gammal outfit så bilderna jag visar behöver inte vara från veckan.. ni fattar ;)

Veckans lookbook blir denna;

LOOKBOOK.nu:

 

Jag valde denna, antagligen mestadels för att hon har skjortan jag alltid drömt om. Fickor, transparant och uppkavlade armar. Dessutom: Snygga smycken, wanted-skor, rätt ton på byxorna mm.
Sen får jag inte glömma att säga att bilden är underbar!

Tjejens, Aimees, blogg hittar du här. Värd att kolla in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0