The Ice cream

Bättre sent än aldrig var det va? Här kommer i alla fall the story of today:
Började med ett fysikprov, sen lunch. Jag, Alma, Amra och Karolina bestämde att vi skulle köpa glass i kafeterian. Men alla glassar var slutsålda! Efter lyssnade vi på en föreläsning om poesi på engelska. Sen! Sen köpte jag årets första mjukglass :) Satt med Alma på en uteservering i solen, så mysigt :) Sen blev det lite shopping, kan visa imorgon!

Nu ska jag sova, sweet dreams <3

Glassen! Är den inte läcker? :P

Jag köpte inte två glassar ena är Almas ;) Bild från Alma


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad mysigt det där såg ut

2010-04-14 @ 11:02:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0