LOOK OF THE DAY

Kommer ni ihåg förut någon gång när jag skrev om style.com's look of the day? Iaf så brukar jag fortfarande kolla in det då och då, väldigt bra sätt om man vill inspireras av nya trender. :)
Dagens tema är klänning med tillhörande mantel. Jag vet inte om det är lilla flickan i mig som såg upp till superhjältar och disneyprinsar som vaknar till liv, eller om jag har blivit påverkad av Game of Thrones (gårdagens avsnitt var såå bra) men jag kan inte annat än älska det! Det är ju däremot inget vardagsplagg, och jag kan inte komma på när det skulle kunna passa in i mitt liv. Men! Tänk hur snyggt det är att bara slänga på en tunn, lång kappa över axlarna?! (Ibland undrar jag om jag skriver lite för mycket här...)

skärmdump från style.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0