LAGER PÅ LAGER

Hallu! Idag har jag (nu precis faktist) skickat in en skrivuppgift till kursen jag läser - alltid lika skönt när man har avslutat något! Så nu blir det lite chill, senare i veckan ska jag däremot försöka träna Mycket (Amra jag hoppas du läser det här)

Annars är jag allmänt glad över att det är vår nu, och jag är så redo att få börja bara vara utomhus. Vilket gör mig fett taggad på en ny vårgarderob - jag har sett den finaste väskan - från Scorett på en reklambild, hoppas innerligt att den finns i butik, om så så visar jag bild (helst imorn). Tills dess bjuder jag på ett vårtips

style.com (det är ju fel hur många bilder jag tagit därifrån på senaste)

 

Det är ju tillräckligt varmt nu med skinnjacka - fasligt snyggt med en grym väst över! Eller lite tvärtom, att ha en skinnväst över något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0