BE DELICIOUS

Apropå parfymflaskorna - tänkte att jag kunde passa på och visa mina parfymer! :) Jag har fyra olika som jag använder, men trots det använder jag inte parfym så ofta. För det mesta glömmer jag att sätta på mig! Jag har bara köpt en av dessa själv, resten har jag fått i present - något som jag uppskattar väldigt mycket!

 

 

Jag tänkte att jag skulle försöka förklara hur dom här doftar (haha);

 

Estée Lauder Pleasures Intense - Min nyaste, och om man kan säga så, den mest vuxna. Mina andra är väldigt söta och blommiga, medan den här är lite enklare, och faktist lite mer unisex i doften.

 

DKNY Be Delicious - Väldigt blommig och söt i sin doft. Eller kanske lite fruktig haha.

 

Kate Moss Love Blossom - Som namnet säger luktar det blommigt, men är lite starkare och mindre söt på ett sätt jämfört med de två runtom den.

 

Escada Moon Sparkle - Likt DKNY väldigt söt, men på ett annat sätt. Haha, välutvecklat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0