UPPIS

Hej! Nu har jag inte bloggat på ett par dagar. Min tumblr har dock varit igång! (Tumblr är ju underbart - varför tog det så lång tid att fixa??) Bloggen har strulat (eller så är det datorn som inte vill samarbeta). Så vad har jag gjort? Sökt lite jobb och sånt, varit på stan (hittade min drömklänning idag) men framför allt CHILLAT. Livet som arbetslös <3

Här kommer ett par bilder som jag ville blogga om! Rensade nyligen datorn och så hittade jag dessa, från No.21 om jag inte har fel.

 

Även om topparna känns lite överdrivet stora gillar jag ändå konceptet. Stort upptill i annorlunda material, till slimmad och klassisk pennkjol nedtill (eller stilrena byxor). Toppat med örhängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0