GÅRDAGEN

Åh, fyfan vad gårdagen bra!! Började med Slaget då vi, Rosendal, vann mot Fyris, iår igen! Bäst var nog volleybollen då Rosendal utklassade! Jag skrek och hejade så mycket på våran underbara skola att jag fuckade upp min röst, sådär lagom passande till vår egna skiva!
Sen var det snabbt hem och fixa sig inför skivan som var otroligt rolig! Man kan tänka sig att det blir som en vanlig utekväll, men det var så mycket roligare; att veta att det är ens egna skiva, att vara med alla från klassen, och vänner, och fira att vi snart tar studenten! Och nu såhär dagen efter sitter jag och missbrukar "gilla"knappen på facebook!
Har återigen inga egna bilder att visa, men om det kommer upp på facebook, eller om någon kompis har, så kanske jag kan lägga upp här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0