MAMMA MIA

Åh, ett nytt år! Förra året var väldigt bra, starkaste minnet kommer nog längre fram vara min och mammas Londonresa, helt underbar.
Men jag har på känn att det här året kommer bli lite bättre! Sista terminen, studenten, ett spännande sommarlov som snarare kanske kommer räknas som arbetslöshet :P Sen vad hösten har att bjuda på har jag ingen aning! Lite läskigt, men mest ser jag det som stora möjligheter! Man ska inte vara rädd för förändringar!

Okej, till vad jag skulle skriva om! Igår såg jag Mamma Mia filmen. Är förälskad i den; dom är på den mest perfekta lilla grekiska ön - tänk att bo där liksom! Kom på mig själv att sitta och inspireras av ingen mindre än Meryl Steep, lite lustigt! Jag gillade hennes smyckesstill! Bland annat hennes örhängen, som syns på bilden nedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0