1 DEC

1 December idag! Okej, så jag tänkte börja med något nytt i den här bloggen! Som en nedräkning till the 24th of dec tänkte jag varje dag visa ett julklappstips främst i syfte av att inspirera (finns stor chans att jag själv kanske kommer vilja ha det jag visar, heh). Tänk er det som en speciell bloggkalender! Jag gör en ny kategori för detta så att inläggen blir lätta att hitta! Låter det intressant?

Så hur hade jag tänkt börja allt detta då? Svårt, men jag börjar helt enkelt med något jag själv skulle vilja ha (idag!)

 

 

Denna julkalender från The Body Shop finns att köpa i tre varianter, pris 800-1200 kr men med ett värde av 1100-2400 kr! Utan att The Body Shop vill avslöja alltför mycket om vad man hittar i kalendern avslöjar de att man ”får allt från ljuvligt doftande produkter för både kropp och ansikte till fina och praktiska accessoarer”. Slår en chokladbit om dagen va?

 

Förresten, jag vill bara säga att jag i fortsättningen kommer att försöka göra det här mer moderelaterat så det hålls nära som möjligt till hur jag vanligtvis bloggar! Och jag kommer fortsätta med vanlig bloggning utöver detta, så mycket som jag hinner! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0