SKISS

Nu har det på dagen gått ett år sen jag ritade av denna bild här nedan från någon tidning! Kommer ihåg att jag var helt såld på looken, att jag måste efterlikna den! (Kolla bara texten till höger...) Och grejen är att jag än idag kan tänka; kanske ska jag dra fram någon gammal sjal, det är ju snyggt! Poängen med det här inlägget är att jag älskar att spara på inspiration, en stor anledningen till varför jag bloggar, för det är alltid kul att kolla igenom senare! Och att jag saknar att rita, var länge sen senast! Borde börja igen :)


Kommentarer
Postat av: Amra

Wow, jättefin bild! :) jag brukar också saknar att rita, men man får göra det när man hinner helt enkelt. vi ses imorgon! :)

2010-10-03 @ 21:13:48
URL: http://www.amramerie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0