TT

TT står för tidnings-torsdag! :)



Hade en helt ok dag i skolan, men var lite för trött när jag kom hem. Eller kom hem och kom hem, följde jag med min brorsa till affären på en gång eftersom jag en sån underbar syster hihi. Köpte glass! Sen när jag kom hem låg dessa och väntade på mig! Blev lite sådär löjligt glad.
Btw så älskar jag ELLE som ni kanske märkt. Om ni också gör det, men inte prenumererar på den tycker jag att ni ska! Framsidan är mycket snyggare för prenumeranter och det blir dessutom billigare. Jag menar - kolla skillnaderna på en vanlig tidning och elle's - den är ju bara för bra!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag köpte också ELLE idag!! :D

2010-05-06 @ 19:46:53
URL: http://michellez.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0