VECKANS LOOKBOOK // STOR KLOCKA

Det blir två skilda outfits den här veckan, bara en gemensam nämnare; den stora klockan. Jag vet inte hur länge jag velat ha en stor klocka (guld eller silver) på min arm utan att ha köpt någon! Jag brukar ibland skriva en lista på saker jag vill ha, och en klocka har hängt med länge ;)

Iallafall. Outfit nr 1;

Den här outfiten sammanfattar flera saker jag tycker om. Långkoftan (plus kolla knapparna!), höga shorts, spets och sen är hennes accessoarer riktigt fina! En ganska enkel sommaroutfit på ett väldigt fint sätt!


Outfit nr 2;

Jag är ett stort fan av kavajer. En kul grej är när de har speciella detaljer, t ex som den ovan. Oftast gör kavajen outfiten! Så är det i detta fall, men jag gillar även de andra delarna. T ex är jeansshortsen min definition på perfekta shorts ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0