HOME SWEET HOME

 

Jag tog ett par snabba bilder på dagens! Vill visa mina nya solglasögon :) Pilotbågarna med spegelglas (gillas) köpte jag på en marknad i London, på Portobello road, för ynka £4 och är riktigt nöjd. Och shit - vilka fynd man kan göra i London! :) Primark äger numera en stor bit av mitt hjärta ;) Kan visa bilder från resan senare!

Nu är jag alltså hemma, och det känns skönt! Allt var underbart, verkligen, men att stanna i London för länge skulle varken vara bra för ens ekonomi eller ens fötter (jag har gått väldigt mycket) :P


Kommentarer
Postat av: Amra

åhh vilka fina solglasögon! och skorna omg! :) är det kilklack?

kul att du är tillbaka! :)

2010-08-09 @ 14:12:46
URL: http://www.thingsbya.blogspot.com
Postat av: Jonna

Välkommen hem sofia! ;D

Vilka snygga solisar! Ser fram emot att få höra mer om din shopping och se bilder från resan hihi Är det ett par nya skor jag skymtar btw? De var riktigt snygga!:)

2010-08-09 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0