It's growing on me

Ett par grejer jag är sugen på:

Långklänningen! Är riktigt fint på bild, men är lite osäker på hur den känns på. Liksom mycket tyg. Hängandes. Sen kan det kanske vara att hitta rätt längd, man vill inte ha någon som släpar på marken, inte heller för kort. Trots alla negativa sidor jag nu skrivit är det ett plagg jag är riktigt sugen på!

H&M 99:-


Blommiga tights! Nej, i vintras var det inte on the list. Lite för utklätt eller nått. But it's growing on me ;) Man kan ju matcha så att det blir till en vanlig vardagsoutfit. Ser alltfler inspirationsbilder, bla på lookbook.nu, som är riktigt fina! Kanske är det dags att köpa ett par?

H&M 79:50



Kommentarer
Postat av: Charlotta

Jag är också riktigt sugen på den klänningen! Tips: Om den skulle vara för lång är trikåtyg rätt tåligt för att bara klippa av och ev. zick-zacka kanten på :-)

2010-04-17 @ 15:09:38
URL: http://utsidanfinnsinuti.webblogg.se/
Postat av: Moe

Långklänning är skitsnyggt!

2010-04-19 @ 16:37:07
URL: http://moegustafsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0